Nej, nej, nej: Endnu mere sne på vej

I starten af året var der bred jubel, da meteorologerne lovede sne.
Forleden var det da også meget fedt, da der var meldinger om en kommende snestorm.
Men det er som om, at begejstringen er aftaget.
I hvert fald her på redaktionen.
Nu har vi ligesom været der med det der sne, og om lidt er det da i øvrigt også forår.
Og skal vi ikke snart have rosé på terrassen? Og blive forkølede, fordi vi smider jakken tre måneder for tidligt, fordi det nææææsten minder om sommer.
Svaret er… nej.
TV 2 Vejret har netop meldt ud, at dagens snestorm overhovedet ikke er det sidste vintervejr, der rammer Danmark i denne omgang.
“Et kig i prognoserne viser, at der i næste uge kan være mere sne på vej.
Særligt i dagene mandag til onsdag kan fronter og lavtryk give nye snevejr over landet.
Prognosen herover viser akkumuleret snefald fra fredag morgen til og med torsdag 19. februar.
Den viser, at der atter kan falde ti til 20 centimeter sne over Danmark – hvis ikke mere.”
Ifølge TV 2 Vejret ser det lige nu ud til, at den kommende uges snevejr rammer Nordjylland.
Men vi ved jo, at de prognoser ændrer retning, som vinden blæser – så måske er der mere sne på vej til Fyn.