Netop nu: Bil sidder fast i letbanespor

I går meddelte Odense Letbane to gange, at letbane holdt stille på forskellige dele af strækning.
Det samme er tilfældet lørdag aften.
Denne gang er der dog en lidt speciel grund.
En bil sidder nemlig fast i letbanens spor.
Det skriver Odense Letbane i en sms til brugerne:
“Letbanen kører ikke mellem Parkering Odense Syd og Hjallese da en bil sidder fast i vores spor.
Der indsættes ikke erstatningsbusser, da vi forventer at køre igen inden for cirka 45 min.”
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel