Midt i Odense: Letbanen i kollision med bil

Odense Letbane har her til eftermiddag været involveret i et trafikuheld.
I en sms til brugerne lød det for kort tid siden fra Keolis:
“Letbanen kører ikke mellem Tarup Centeret og Odense Banegård.
Der indsættes erstatningsbusser. Busserne forventes at være i drift om 30 minutter. Der kan dog på de enkelte stationer, opleves ventetid på op til 60 minutter.
Se holdepladser på Odense Letbane hjemmeside.”
Ifølge TV 2 Fyn er årsagen, at letbanen har været i sammenstød med en bil:
“Der er en fører af en bil, som foretager et sving ind foran et letbanetog på Vestre Stationsvej,” siger vagtchef hos Fyns Politi Sten Nyland til tv-stationen.
Letbanen kører dog igen på hele strækningen men med mindre forsinkelser, har Keolis netop meddelt i en ny sms.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel