Netop nu: Letbanen ude af drift

Odense Letbane er netop nu ude af drift.
Det meddeler Keolis i en sms til brugerne.
“Letbanen kører ikke mellem Tarup Center og Idrætsparken.
Der indsættes erstatningsbusser. Busserne forventes at være i drift om 30 minutter. Der kan dog på de enkelte stationer, opleves ventetid på op til 60 minutter.”
Ifølge TV 2 Fyn vil letbanen holde stille på strækningen i længere tid, da der er “behov for at justere et sporskifte i Tarup”.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel