Netop nu: Mette Frederiksen ankommer til Odense

Det har været en meget begivenhedsrig dag i Odense nu.
Kongeparrets besøg har i den grad farvet bybilledet.
Men dagen – og de historiske begivenheder – er slet ikke slut endnu.
Billeder viser nemlig, at statsminister Mette Frederiksen er ankommet til Odense, hvor hun netop er gået ombord på Kongeskibet Dannebrog.
Mette Frederiksen er som bekendt også kongelig undersøger i forbindelse med regeringsdannelsen.
Og Kongehuset skriver på sin hjemmeside, at hun er i Odense for at mødes med kong Frederik:
“H.M. Kongen modtager den fungerende statsminister. Kongeskibet Dannebrog, kl. 21.30.”
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel