Netop nu: Odense Letbane holder stille efter afsporing

Odense Letbane har for kort tid siden sendt en besked til brugerne om, at letbanen ikke kører mellem Parkering Odense Syd og Hjallese.
Ifølge Presse-fotos.dk er årsagen en afsporing ved Hjallese Station.
“Letbanen kører ikke mellem Parkering Odense Syd og Hjallese
Der indsættes erstatningsbusser. Busserne forventes at være i drift om 30 minutter.
Der kan dog på de enkelte stationer, opleves ventetid på op til 60 minutter,” lyder det i sms’en fra Odense Letbane.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel