Netop nu: Politi massivt til stede efter knivstikkeri midt i Odense

Fyns Politi er netop nu massivt til stede midt i Odense.
Det skriver TV 2 Fyn.
Årsagen er ifølge tv-stationen et slagsmål, der endte med knivstikkeri.
“Vi får en melding om, at der har været et slagsmål, hvor der er anvendt kniv. Der er nogle tilskadekomne efter knivstikkeriet,” siger vagtchef hos Fyns Politi Peter Vestergaard.

Knivstikkeriet er sket i centrum af Odense omkring Klingenberg og Vintapperstræde, hvor politiet ifølge vagtchefen netop nu er til stede.
Der er flere tilskadekomne, og de er kørt til OUH til behandling.
Deres tilstand kendes ikke.
Politiet har indsat hundepatruljer i området.
Anmeldelsen kom klokken 18.38, og politiet kender endnu ikke årsagen til slagsmålet og knivstikkeriet.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel