Netop nu: Signalfejl betyder færre tog fra Odense

På grund af en signalfejl kører der færre tog fra Odense onsdag morgen.
Signalfejlen er opstået omkring Høje Taastrup.
Ifølge DSB har det betydning for antallet af tog mellem Odense og Københavns Lufthavn.
“Der kører i øjeblikket færre tog, og der kan være længere rejsetid mellem Kalundborg og København H. samt Odense og CPH Lufthavn.
OBS! Skal du fra Kalundborg mod København H, eller omvendt skal du skifte tog i Roskilde.
Det skyldes en fejl på signalerne omkring Høje Taastrup.
Banedanmark har en tekniker på stedet, som arbejder på at rette fejlen, og det forventes, at vi tidligst kan køre almindelig togdrift omkring klokken 10,” skriver DSB.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel