Netop nu: Svært bevæbnet politi til stede i Rosengårdcentret

Politiet er netop nu massivt til stede ved Rosengårdcentret.
Det skriver flere medier.
Heriblandt TV 2 Fyn.
Ifølge tv-stationen går ni betjente med hjelme og maskinpistoler rundt i området ved Føtex.
Centeret er dog ikke evakueret.
Der er stadig ingen meldinger om, hvorfor politiet er til stede.
Opdateret:
Ifølge TV 2 Fyn var det “en form for bombetrussel”, der gjorde, at politiet var til stede:
“Det var en form for bombetrussel, som vi reagerede hurtigt på. Men det viste sig at være en ukvalificeret anmeldelse,” siger vagtchef ved Fyns Politi Torben Jakobsen til tv-stationen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel