Netop nu: To personer stukket ned ved Netto

To personer er her til aften blevet stukket ned i Odense.
Det skriver TV 2 Fyn, der har fået episoden bekræftet hos Fyns Politi.
Her siger kommunikationskonsulent Mads Boel:
“Der har været noget tumult ude foran Netto, og der er to personer, der er stukket med kniv. De er ikke i livsfare, men er kørt til OUH for behandling.”
Knivstikkeriet er sket ved Netto på Blækhatten i Odense SØ.
Politiet har nu spærret hele parkeringspladsen af.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel