Støt et godt formål: Niro Sushi inviterer ungerne på tre-retters-menu

Forestil dig en dag, med en masse glade børn, der hygger sig og spiser det lækreste sushi, og grunden til at de sidder der er, at deres forældre har doneret til et godt formål.
Det er præcis sådan en dag Niro Sushi nu inviterer til.
De fejrer nemlig børnenes dag med tre-retters og billetten går ubeskåret til de danske hospitalsklovne.
Det hele løber af stablen søndag den 16. februar. Her vil børnene blive taget imod med velkomst og børnechampagne.
Det bliver efterfulgt af en lækker 3-retters menu, som selv de voksne vil blive misundelige på.
Forretten består af sprøde tempurarejer og karaage kylling.
Hovedretten er hosomaki med laks og med agurk.
Til dessert vil der være en “niro-overraskelse”.
Alt det som en del af børnenes dag, som i år også støtter et godt formål.
For det koster nemlig ikke på den måde penge, at komme med til arrangementet.
I stedet kræver det en donation på 250 kr, som går direkte til de danske hospitalsklovne.
Du tilmelder dit barn ved at sende en mail til cb@nirosushi.dk.
Skriv “Børnenes dag” i emnefeltet, og i mailen noteres barnets navn og alder, samt dit navn og telefonnummer.
Herefter vil du modtage nummer til MobilePay. Bemærk at der er begrænsede pladser, og at tilmelding først er registreret når dette er godkendt på mail.
Arrangementet henvender sig til børn i alderen 5-13 år
Forældre har mulighed for at vente på deres overdækkede terrasse, hvor der vil blive serveret kaffe.