Nu bliver det varmt: 23 grader på vej til Odense

Det kan godt være, at det stadig kun er forår, men temperaturerne er ligeglade.
Der er nemlig decideret sommerlige grader på vej til odenseanerne.
DMI meddeler i dagens kommentar, at det bliver en uge med masser af sol.
I kommentaren fremhæver meterolog Jesper Rosberg dog primært Vest- og Sydvestjylland som modtager af de skønne solstråler.
Kigger man frem i ugeudsigten for Odense kan man dog læse, at også her i den fynske hovedstad er der skønt vejr på vej.
Onsdag kan man således forvente op til 23 grader i Odense, mens termometeret tirsdag rammer 22 grader.
Herefter falder temperaturerne en smule og vil ligge på 18-19 grader i dagene efter.
Kun tirsdag 21. maj er der ifølge prognosen udsigt til regn.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel