Skøn tradition: Nu bliver julelysene tændt ved Brandts

Odense gør klar til at sprede juleglæde, og du er inviteret!
Fredag den 14. november kl. 17-19 bliver Brandts Klædefabrik forvandlet til et magisk juleunivers, når årets julelys tændes.
Det er en begivenhed, der samler byens borgere til en aften fyldt med fællesskab, ægte julestemning og og selvfølgelig musik.
Pianist Anders Møller og trompetist Torben Sminge sørger for, at tonerne rammer lige i hjertet, mens du kan synge med på de velkendte melodier. Musikken skaber den perfekte ramme for en stemningsfuld start på juletiden.
Gløgg, æbleskiver og julehygge
Julen handler også om at forkæle smagsløgene, og der vil være rig mulighed for at nyde gløgg, æbleskiver og andre lækre julegodter.
Så kom og få varmen, mens du nyder den hyggelige atmosfære og duften af jul.
Julelys-tændingen på Brandts Klædefabrik er blevet en fast tradition i Odense, og det er en begivenhed, der samler både store og små.
Det er en oplagt mulighed for at mødes med venner og familie og lade julestemningen fylde dig med glæde.