Nye problemer: Odense Letbane holder igen stille

Fra morgenstunden var der problemer på Odense Letbane, der holdt stille på længere strækning.
Siden begyndte letbanen at køre igen.
Men nu melder Odense Letbane om nye problemer:
“Letbanen kører ikke mellem Tarup Center og Benedikts Plads.
Der indsættes erstatningsbusser. Busserne forventes at være i drift om 30 minutter. Der kan dog på de enkelte stationer, opleves ventetid på op til 60 minutter,” skriver Odense Letbane i en sms til brugerne.
Årsagen til driftstoppet kendes endnu ikke.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel