Nyt tiltag: PostNord gør det meget nemmere at returnere pakker
Det er blevet endnu lettere at sende og modtage pakker med PostNord – også når et onlinekøb skal returneres.
Fra i dag kan sende returpakker direkte fra en af PostNords mange nærbokse.
De fleste af os har nok oplevet fra tid til anden, at have bestilt et par sko, et par bukser eller noget tredje, som ikke lige passede, og som derfor skulle returneres.
Indsigter fra Dansk Erhverv sidste år viser, at næsten en ud af ti onlinehandler helt eller delvist returneres.
Hidtil har man måtte en tur forbi posthuset eller en rød pakkeboks, hvis en pakke skulle returneres.
Men for at øge fleksibiliteten for kunderne, kan man nu, som noget nyt, sende pakker retur fra en af PostNords mange nærbokse.
“Vi arbejder hele tiden på at gøre det bedre og lettere for kunderne, at modtage pakker med os.
Derfor er vi også rigtig glade for, at vi nu har implementeret en løsning, der forhåbentligt gør hverdagen lettere for vores kunder,” siger Helle Nielsen, Director of Retail i PostNord Danmark.
Alene i Odense har PostNord 44 nærbokse.
Alle nærbokse betjenes via PostNord appen, som kan hentes i Appstore og Google Play.
Inden pakken afleveres i nærboksen, skal en vedlagt eller udprintet returlabel fra netbutikken påsættes.
I både PostNord appen, på nærboksene og på www.postnord.dk, kan du læse mere om hvordan du gør.