Ren luksus: OB redefinerer det stribede fællesskab med eksklusiv oplevelse

Odense Boldklub har løftet sløret for et nyt, eksklusivt hospitality-koncept, der har potentiale til at redefinere oplevelsen af stribet fællesskab inden kampstart på Odense Stadion.
I Brønnum Loungen får klubbens erhvervssponsorer mulighed for at forkæle en vigtig kunde, en værdsat medarbejder eller en partner med en uforglemmelig, kulinarisk oplevelse, før bolden ruller.
Dette initiativ er en del af OB’s nytænkning af deres sponsorpakke, der nu er brudt ned for at give større fleksibilitet og muligheden for selv at vælge præcis den oplevelse, der passer til sponsorernes formål.
Konceptet skal fungere som et eksklusivt tilbud til klubbens større kunder og matcher lignende tiltag set hos klubber som FCMidtjylland, FCK og AGF.
Varm Kulinarisk Forkælelse på en kold efterårsdag
3. oktober var det således vores tur på MigOgOdense redaktion til det nye tiltag. Her stod luksus-steakhouse MASH i spidsen for aftenens menu, og niveauet var tårnhøjt.
Vi blev præsenteret for et menukort, der satte scenen for en aften i luksus:
Hele arrangementet sikrer, at man ikke kun får god mad, men også en smagsrejse, der er skræddersyet til et fornemt selskab inden fodboldkampen.

Stemningen sætter niveauet, og feedbacken fra sponsorerne taler sit tydelige sprog.
Morten Redtz fra virksomheden Redz, der var gæst og undertegnedes sidemand i loungen, udtalte kort før kampstart begejstret:
“Det har simpelthen været MEGA godt.”
Med Brønnum Loungen har OB ikke blot skabt endnu en skyboks, men derimod et hospitality program (der består af i alt 6 forskellige tilbud), der prioriterer den uforglemmelige oplevelse og det professionelle netværk før kampstart.
Det er den perfekte ramme for klubbens erhvervskunder til at bygge relationer i et miljø, hvor fodboldpassion og kulinarisk kvalitet går op i en højere enhed.
Det er tydeligt, at OB har lyttet til sine sponsorer og har skabt et koncept, der sætter streg under værdien af deres partnerskaber.