Officielt: Odense-forstad får endelig en ekstra sportshal

Der er blevet kæmpet i flere år.
Og nu er det endelig officielt.
Højby i det sydlige Odense får den længe ønskede Hal 3.
Det er en kendsgerning torsdag aften, hvor budgetforhandlingerne er i fuld gang på Odense Rådhus.
Her er det nemlig blevet vedtaget, at Højby S&G får en Hal 3.
Det bekræfter viceborgmester Andreas Møller over for MigogOdense:
“Den er hjemme,” skriver han i en mail fra forhandlingerne.
Hvornår den nye hal i Højby står klar, meldes der endnu ikke noget om.
Andreas Møller følte sig tidligere i dag sikker på, at Højby ville få en Hal 3 – og han fik ret:
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel