Odense-steder tager hele Top 5: Ny restaurant imponerer på topliste

Skrevet af: Redaktionen
Foto: Hotel ODEON
Foto: Hotel ODEON

Der findes rigtig mange gode restauranter på Fyn.

Derfor er det en præstation i sig selv, at det udelukkende er Odense-restauranter, som har indtaget Top 5 over de bedste gæsteanmeldelser på Fyn.

Restaurant ARO har i hele 2019 hver eneste måned været urørlig på førstepladsen.

Begejstringen over Restaurant ARO vil ingen ende tage hos gæsterne.

Restauranten, der huserer i en tidligere maskinfabrik på Østerbro i Odense C, har i hele 2019 ligget helt i top over de bedst gæsteanmeldte restauranter på DinnerBooking.com.

Og juni var ingen undtagelse. Mere end 25.000 gæster har anmeldt deres restaurantbesøg i juni måned, og det har endnu en gang resulteret i en førsteplads – for sjette gang i år.

Det skal naturligvis bemærkes, at det kun er restauranter, der har bookingsystem igennem Dinnerbooking, som er i spil til listen.

To debutanter i Top 5

Der er faktisk to debutanter på Top 5. Det er Klosterkroen som er kendt for deres klassiske danske mad og så den næsten nyåbnede H.C by Meyers på Hotel Odeon, der er at finde på juni måneds 5. plads.

Klosterkroen er lig med ægte dansk kromad. Rejecocktail, tarteletter, stegt flæsk og æggekage. Så bliver det næppe mere traditionelt dansk.

På Restaurant H.C, der ligger på Hotel Odeon, er der nordisk mad inspireret af hele verden på menuen. Her kan du spise grillede hvide asparges med hollandaise, dagens fisk, bøf bearniase og andet godt.

Restaurant HOS cementerer også, at de har fået en flyvende start, siden de åbnede deres smørrebrødsrestaurant tidligere på året med specielle aftenmenuer i weekenderne. Du kan læse vores anmeldelse af HOS her

Se resten af toplisten for Fyn lige her:

Top 5 Odense juni 2019

    1. Restaurant Aro, Odense C
    2. Bacchus, Odense C
    3. Klosterkroen, Odense C
    4. Restaurant HOS, Odense C
    5. Restaurant H.C, Odense C

Om opgørelsen

Hver gang en gæst booker bord via DinnerBooking.com, får bookeren tilsendt et spørgeskema, hvor han/hun kan vurdere restauranten ud fra mad, betjening, stemning, samlet vurdering samt værdi for pengene.

Det betyder, at en gæst kun kan bedømme en restaurant, hvis vedkommende rent faktisk har besøgt den. Opgørelsen for juni 2019 er baseret på i alt 25.586 danske gæsteanmeldelser