Og der er slik til børnene: Nu tænder Storms Pakhus det store juletræ

Det er gået hen og blevet en fast juletradition!
Hvert år i november sørger Storms Pakhus for at tage hul på julehyggen, når foodhall’ens store juletræ bliver tændt.
Og i år er ingen undtagelse.
På onsdag 12. november inviterer pakhuset således til juletræstænding fra klokken 16.45.
“Kom og vær med, når vi tæller ned og tænder det store juletræ – og alle julelysene både inde i Pakhuset og ude på Pakhuspladsen!
Ulrik Kehmann synger stemningsfulde julesange sammen med publikum, lige inden træet tændes.
Julemanden er naturligvis inviteret – han triller ind med sin kane i rette tid og deler slikposer ud til alle søde børn bagefter.” lyder det fra Storms Pakhus på Facebook.
Der er 200 poser – én pr. barn.
Juletræstænding i Storms Pakhus
Kl. 17.00 tæller vi ned og tænder træet sammen med Julemanden.
Herefter kan I varme jer indenfor:
Kl. 17.15: Fondsuddeling ved Eric Storm Fonden, som støtter lokale almennyttige formål
Kl. 18.20: Julejazz på scenen i Hal 2
Barerne bugner af glögg og varme drikke hele aftenen.