På grund af snestorm: DSB aflyser Odense-tog

DMI varsler snestorm på Fyn i morgen.
Det har fået DSB til at aflyse myldretids-afgangene 26. januar mellem København H – Odense – Fredericia.
“DMI varsler sne og fygning i morgen mandag den 26. januar, og vi tynder derfor ud i togtrafikken på flere strækninger.
Vi aflyser myldretidstogene på følgende strækninger: Odense – København H, Kalundborg – København H, Roskilde – København H og Helsingør – København H.
De øvrige tog kører som udgangspunkt normalt, og du kan i stedet benytte det efterfølgende tog.”
DSB opfordrer til, at man holder sig orienteret på Rejseplanen.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel