Perfekt timing: Ny isbutik åbnet midt i Odense

Meteorologerne lover godt vejr og lune temperaturer den kommende tid.
Og ud over, at det selvfølgelig er skønt i sig selv, så er det også helt perfekt timing, hvis du er is-fan.
(Hvem er i øvrigt ikke det?)
VorforVaffel n’IceCream har nemlig åbnet en is-butik i Overgade 35, hvor du selvfølgelig kan få alle de traditionelle smage i vaffel eller bæger.
Men den nye isbutik adskiller sig også ved at have de lidt mere atypiske varianter i kølemontren.
For eksempel med brunsvigersovs og lagkagebunde, bubblegum og Kinder Bueno.

Er du mere til desserter, der skal spises med kniv go gaffel, så bør du i stedet prøve Vorfor Vaffel n’IceCreams hjemmelavede belgiske vafler.
Helt oplagt med den lækre brunsviger-is ovenpå!
Vorfor Vaffel n’IceCream har åbent søndag til torsdag klokken 12 til 20 og fra fredag til lørdag klokken 12 til 21.