Person påkørt: Alle tog til og fra Odense aflyst efter

Der er sket en personpåkørsel ved Odense.
Derfor kører der i øjeblikket ingen tog til og fra Odense.
Det skriver DSB:
“Der kører i øjeblikket ingen tog til og fra Odense St.
Det skyldes en personpåkørsel ved Odense St og politiets arbejde i den forbindelse.
Vi afventer nærmere besked fra politi og beredskab.
En første forsigtige prognose lyder, at vi kan køre igen ca. kl. 20.”
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel