Voldsomt uheld på motorvejen: Person ramt af lastbil

Fredag formiddag er der sket et alvorligt færdselsuheld på Fynske Motorvej i vestgående retning ved afkørsel 54 ved Vissenbjerg vest for Odense.
Fyns Politi skriver på X, at en person er blevet ramt af en lastbil.
De pårørende er endnu ikke underrettet.
Motorvejen har været helt afspærret, mens der er blevet ryddet op efter uheldet og en bilinspektør har undersøgt stedet. Kl. 10.40 meldte politiet, at begge spor var åbne igen.
Der er dog stadig mange biler og langsom kørsel, så politiet opfordrer til at køre forsigtigt.

Vejdirektoratet meldte om forlængede rejsetider på 30-60 minutter. Man forventer normal trafik i løbet af eftermiddagen.
Politiet melder ikke noget om, hvor voldsomt personen er blevet skadet efter det alvorlig uheld.
I relation til færdselsuheldet, så er en person ramt af en lastbil. De pårørende er ikke underrettet. Der skal laves bilinspektør- undersøgelser. Vi regner med at kunne åbne det ene spor for trafik om kort tid #politidk https://t.co/evX9qSvNKG
— Fyns Politi (@FynsPoliti) July 11, 2025