Plads til 360 deltagere: Kom til kæmpe langbordsmiddag

Igen i år har Ensomhedscharter Odense den store fornøjelse at invitere alle byens borgere til Odense Spiser Sammen på rådhuset.
Du kan komme alene eller sammen med andre, og der er plads til både børn, unge, voksne og ældre.
I løbet af aftenen sættes der fokus på fællesskab, og sammen nyder deltagerne et dejligt måltid mad, snakker med hinanden og synger en håndfuld velkendte sange.
Billetprisen er 50 kr. pr. person, som inkluderer mad, sodavand/danskvand, kaffe/te og lidt sødt.
Der er plads til 360 deltagere.
Odense Spiser Sammen finder steder 23. april klokken 17 til 20.
Så har du lyst til samvær med andre mennesker og nogen at spise med?
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel