Politi deler vild video: Bilist får Fyns dummeste bøde

Fyns Politi har her onsdag formiddag delt en noget speciel video.
Videoen viser en bil på motorvejen ved Odense, der i høj fart smider skrald ud ad vinduet.
“De fleste af os hader at spilde penge.
Men vi mødte forleden en bil, hvor fører og passager åbenbart var ligeglade.
For pludselig blev et sodavandskrus kastet ud af bilen, og det er næsten det samme som at kaste penge ud af vinduet.
En af vores patruljer lå nemlig lige bag bilen og fik det hele på video.
Det kostede en sigtelse for overtrædelse af naturbeskyttelsesloven og en bøde på 1000 kroner.
Så en opfordring her fra. Pas på naturen og pengepungen. Lad affald blive i bilen, indtil I finder en skraldespand,” skriver Fyns Politi i opslaget.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel