Politibil brager ind i lysregulering: Vej i Odense-bydel spærret

Torsdag aften har en politibil påkørt en lysregulering i Odense-forstad.
Derfor er lyskryds lige nu er ude af drift. Det skriver Presse-fotos.dk.
Det er én af politiets hundepatruljer, der er kommet galt afsted torsdag aften.
Hundepatruljen er kommet kørende ad Åsumvej, hvor den er braget ind i lyskrydset mellem Åsumvej og Ejbygade i Odense.
Vejen er lige nu spærret for trafikken.
Man skal derfor væbne sig med tålmodighed eller finde en anden vej, hvis man kører i området.
Det vides ikke, hvad der er gået forud for uheldet.
Der er ingen meldinger om tilskadekomne i forbindelse med uheldet.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel