Politiet melder ud: Person død efter påkørsel i Odense

I går aftes var al togdrift til og fra Odense indstillet.
Det skete efter, at en person var blevet påkørt af et tog ved Odense Banegård.
Sent tirsdag meddelte Fyns Politi så, at personen var afgået ved døden.
Læs også: Person påkørt: Alle tog til og fra Odense aflyst efter “I forbindelse med en togpåkørsel v/ Odense Banegårdscenter d.d., er der en person, som er afgået ved døden.
Der er tale om en mand. Nærmeste pårørende er underrettet.
Vi mistænker ikke noget kriminelt.”
I forbindelse med en togpåkørsel v/ Odense Banegårdscenter d.d., er der en person, som er afgået ved døden. Der er tale om en mand. Nærmeste pårørende er underrettet. Vi mistænker ikke noget kriminelt. #Politi.dk
— Fyns Politi (@FynsPoliti) December 2, 2025
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel