MigogOdense Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til Odense.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Odense.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogOdense Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Promover din virksomhed i Odense

Af Redaktionen

Annonce

PR betyder alt for at føre virksomhed i dag. Før i tiden gik anmeldelser og anbefalinger fra mund til mund og en sjælden gang i den lokale avis, men i dag har internettet gjort det muligt med globalisering, hvilket blot tilfører flere konkurrenter til din virksomhed. Har du selv tanker om at starte egen virksomhed i Odense, men er nervøs for udformningen af den? Så kan du her få en kort guide til, hvordan du promoverer din virksomhed, så du trækker nye potentielle kunder til.

1.      Lav den rette hjemmeside

Din virksomhed vil kræve en hjemmeside, hvor dine potentielle kunder kan gå ind og læse mere om dit produkt. Det er også denne side, kunderne bruger til at sammenligne dig med andre virksomheder med lignende produkter. Derfor skal du skille dig ud. Det gør du ved at skabe en overskuelig hjemmeside, hvor du beskriver dit produkt med termer, som den almene dansker vil kunne forstå. Du skal gøre brug af billeder, som fanger folks opmærksomhed og slutteligt indrette hjemmesiden således den er nem at finde rundt på, så kunderne ikke ”farer vildt”.

2.      Gør din hjemmeside tydelig

Din hjemmeside skal, udover at være spiselig, også ud til kunderne. Du tænker måske at den er ude så snart den er på det store internet, men som før nævnt, så er der mange om buddet. Du kan derfor med god grund gøre brug af SEO i Odense, som hjælper dig med at få din hjemmeside højt op i søgefeltet på Google. SEO er en god måde at gøre sig mere synlig på internettet. Hvis du ønsker at vide mere om SEO så kan du få hjælp til SEO i Odense, hvor du bliver hjulpet af specialister. Disse ønsker blot at hjælpe dig til at akkumulere din omsætning og omtale af din virksomhed.

3.      Vis dig på de sociale medier

SEO og linkbuidling er gode måder at gøre sig synlig på internettet, men det er ofte ikke nok. Undersøgelser viser, at mennesker skal gøres opmærksom på et produkt, firma eller andet, elleve gange før dette fanger vores opmærksomhed. Sociale medier såsom Facebook eller Instagram er derfor gode til at give din virksomhed opmærksomhed fra kunder. De fleste mennesker er på de sociale medier, hvor du har mulighed for, mod et mindre beløb, at booste dine opslag. På den måde kan du lave et opslag, som Facebook vil publicere af flere omgange, således opslaget dukker op på folks startside mange gange.

Del artikel


Top 3 i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

Læs i kategorien

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Læs i kategorien