Rahbæk Juel fortsætter: Men her er Odenses nye rådmænd

Alt er ved det gamle i Odense efter gårsdagens kommunalvalg.
I hvert fald på borgmesterkontoret.
Her fortsætter Peter Rahbæk Juel i fire år mere.
Til gengæld er der nyt på rådmands-posterne.
TV 2 Fyn skriver:
- Anne Skau Styrishave (RV) bliver ny rådmand for en ny Sundheds–, Omsorgs- og Forebyggelsesforvaltning.
- Brian Dybro (SF) bliver ny børn– og ungerådmand.
- Lars Christian Lilleholt (V) bliver ny by– og kulturrådmand.
- Tim Vermund (S) fortsætter som klima- og miljørådmand.
- Søren Windell (K) bliver ny beskæftigelses- og socialrådmand.
Derudover har Dansk Folkepartis spidskandidat Signe Vedersø Keldorff sikret sig et mandat i byrådet, mens der ikke var genvalg til Moderaternes Andreas Møller.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel