Annonce
MigogOdense Nyt

Du får:

  1. Nyheder om og eksklusive Guider til Odense.
  2. De nyeste og hotteste tips indenfor Mad, Kultur, Shopping og Oplevelser i Odense.
  3. Eksklusive tilbud, som du får først.

Ved tilmelding til MigogOdense Nyt accepterer du samtidig vores vilkår og betingelser for nyhedbrevet.

Sådan kommer du godt i gang med din virksomhed

Af Annoncør

Odense er på mange måder en by i rivende udvikling. Den charmerende fynske hovedstad kan på nuværende tidspunkt blære sig med at være Danmarks tredjestørste by.

Annoncørbetalt indhold leveret af risma.dk

Alligevel har byen en drøm om at gå fra en stor, dansk by til at være en dansk storby. Og hvis du har kørt igennem Odenses gader for nylig, vil du uundgåeligt bemærke, at denne udvikling er i fuld gang.

Byen vrimler nemlig med vejarbejde, byggerier og ikke mindst nye virksomheder. Flere og flere virksomhedsejere og nye iværksættere er begyndt at se mulighederne i Odense. Er du én i blandt disse mennesker, får du i denne artikel et par gode råd til at komme godt i gang med din virksomhed.

Find de lokaler, der passer dig bedst

Grundet det omfattende byggeri i Odense kan det hurtigt blive forvirrende, at skulle finde de rigtige lokaler til din virksomhed. Især hvis du ikke er fra Fyn af. Men selvom mulighederne måske virker en anelse indsnævrede, så har Odense masser af muligheder. Hvilke lokaler, der passer bedst til din virksomhed, afhænger meget af den type virksomhed, du har.

Hvis du i høj grad arbejder med produktion, kan de forskellige industriområder lidt udenfor byen anbefales. Arbejder du derimod med mennesker eller forretning, kan du overveje mulighederne omkring havnen eller i Gartnerbyen. Disse områder bliver nemlig meget attraktive om et par år.

Optimer de praktiske gøremål

I dag handler driften af en virksomhed om meget andet end blot produktion. Der er en masse organisationsarbejde, og der skal holdes styr på processer, personer og data for at virksomheden fungerer bedst muligt.

Meget af dette kan heldigvis køre som software, så du behøver med andre ord ikke at begrave dig selv i virtuelle excel-ark for at holde styr på virksomheden. Hvordan du benytter dig af software i forhold til organiseringen, kan du læse mere om på risma.dk.

Del artikel

Andre læser også