Se kortet: Her er der spærret af

En bombetrussel tirsdag formiddag betyder, at et større område i Odense Centrum er spærret af.
Odense Kommune skriver, at borgere, der bor indenfor afspærringen, fortsat kan opholde sig i deres boliger men bedes holde sig væk fra vinduer og altaner/terrasser/balkoner.
Skal man forlade bygninger inden for afspærringen, skal det ske ved at bevæge sig VÆK fra området og udenom og følge politiets anvisninger.
Har du en aftale på én af Odense Kommunes lokationer inden for afspærringen, så forvent, at den kan være aflyst.
Se kortet over det afspærrede område herunder.

Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel