Skøn nyhed: 7-Eleven åbner café i Odense

Den verdensomspændende kæde 7-Eleven er selvfølgelig også stærkt til stede i Odense med stribevis af butikker.
Men nu kan du også besøge 7-Eleven som café.
De har nemlig åbnet en butik hos Danmarks Jernbanemuseum.
Det skriver muséet på Facebook:
“Vi har fået en 7-Eleven på museet – så næste gang du besøger os i weekenden eller ferierne, kan du købe udvalgte 7-Eleven-favoritter direkte i vores café.”
Den nye tilføjelse til muséet er allerede åben men er stadig under udvikling:
“Vi er allerede i gang med at udvikle samarbejdet, og i løbet af de kommende måneder glæder vi os (sammen med 7-Eleven) til at løfte caféoplevelsen endnu mere, så vores gæster får en endnu bedre madoplevelse,” skriver Danmarks Jernbanemuséeum og tilføjer, at der er rabat at hente hos 7-Eleven, hvis man har årskort til Danmarks Jernbanemuseum.
“Som årskortholder får du 20 % rabat på et stort udvalg af varer – både i caféen på museet og, når den er lukket, i 7-Eleven på 2. sal i Odense Banegård Center.”