Skønt: Ny café med fuld knald på julehyggen åbner i Odense

Café Gløgglig åbner som popup-café i Drewsens gamle lokaler midt i Odense.
Her skaber vi et varmt og hjertefuldt frirum i den travle juletid, eller et sted, hvor du bare kan tage en velfortjent pause.
“Vi har fuld fokus på hjemmelavet gløgg, rød, hvid og alkoholfri og vi garanterer, at du altid kan få varmen hos os.
Derudover finder du alt det, en klassisk café byder på: dejlig kaffe, varm kakao, mad, kager og andre lækkerier.
Hos os er julen ikke stresset.
Den er gløgglig,” lyder det fra restauratør Rasmus Ullehus, der udover blandt andet Lørups Vinstue og Ungarsk Vinstue altså nu også er manden bag Café Gløgglig.
Åbningstider: Alle dage kl. 10.00–21.00
Åbningsdag: 26. november, hvor vi uddeler dejlige smagsprøver på vores hjemmelavet gløgg.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel