Nyhedsbrev

Artikler med:

Nyeste artikler

Skøøønt: Op til 22 grader på vej til Odense

Weekenden har budt på skønt forårsvejr – og det har da virkelig været godt nyt for landets haveejere og andre med hang til at opholde sig uden for.

Og nu er der godt nyt fra meteorologerne, som både hos DMI og TV 2 Vejret er enige om, at det gode vejr fortsætter.

DMI lover således, at det kan blive helt op til 20 grader i slutningen af ugen, mens man hos TV 2 Vejret mener, at det lokalt kan blive 22 grader.

Hos DMI mener man, at odenseanerne skal vente sig 18 grader, men hos TV 2 Vejret er man ekstra optimistisk. For det er nemlig i Odense, at det kan blive op til 22 grader varmt, siger tv-kanalens prognoser.

Det fremgår af TV 2 Vejrets prognose for den kommende uge.

DMI’s meteorolog skriver således i dagens kommentar:

“1. maj ser således rigtig flot ud med sol og temperaturer, der kan nå helt op mellem 15 og 20 grader. 

Det kolde hav omkring Danmark betyder dog, at det vil være lidt køligere tæt ved kysten.”

Del artikel


Korte videoer

Top 3 i dag




 


 


 


 


Udvalgte artikler

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Tilladelse til politiske reklamer

For at støtte den demokratiske samtale, vil vi gerne spørge om din tilladelse til at vise dig politiske reklamer på denne hjemmeside.

Du vil altid kunne se, hvem der er afsender af reklamen, og hvorfor du ser den. Vi anvender aldrig følsomme oplysninger som din politiske overbevisning til at målrette reklamer.

På alle reklamer kan du finde kampagne id, som du kan bruge til at finde al info på om kampagnen på https://politiskreklame.dk/

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage.