Skøøønt: Op til 22 grader på vej til Odense

Weekenden har budt på skønt forårsvejr – og det har da virkelig været godt nyt for landets haveejere og andre med hang til at opholde sig uden for.
Og nu er der godt nyt fra meteorologerne, som både hos DMI og TV 2 Vejret er enige om, at det gode vejr fortsætter.
DMI lover således, at det kan blive helt op til 20 grader i slutningen af ugen, mens man hos TV 2 Vejret mener, at det lokalt kan blive 22 grader.
Hos DMI mener man, at odenseanerne skal vente sig 18 grader, men hos TV 2 Vejret er man ekstra optimistisk. For det er nemlig i Odense, at det kan blive op til 22 grader varmt, siger tv-kanalens prognoser.
Det fremgår af TV 2 Vejrets prognose for den kommende uge.
DMI’s meteorolog skriver således i dagens kommentar:
“1. maj ser således rigtig flot ud med sol og temperaturer, der kan nå helt op mellem 15 og 20 grader.
Det kolde hav omkring Danmark betyder dog, at det vil være lidt køligere tæt ved kysten.”