Skøn nyhed: Spil-kæde åbner café midt i Odense

Den ligger allerede fire steder i Jylland.
Og for nylig kunne den første café fejre 10 års fødselsdag i Aarhus.
Derfor er Spilcaféen nu klar til at indtage Odense, og omkring 30. oktober åbner den i Slotsgade – i lokalet, hvor Frankies tidligere lå.
Det fortæller stifter af Spilcaféen, Jesper Overgaard, der i disse dage er i Odense for at sætte lokalet i stand.
Om Spilcaféen siger han:
“Vi er en café, hvor man kan komme og spille brætspil.
Vi har mellem 600 og 700 brætspil at vælge imellem.
I hverdagene koster det 35 kroner at komme ind og spille hos os, mens det fredag og lørdag koster 45 kroner.
Derudover kan man også købe fadøl, kaffe, sodavand og små retter som nachos og toast og forskellige snacks.”
Spilcaféen søger desuden personale til den nye café i Odense.

Så hvis man er på udkig efter det perfekte studiejob, så er der altså en chance hos Spilcaféen.
Jesper Overgaard håber at være klar til at åbne 30. oktober, men datoen ligger ikke helt fast endnu.
Spilcaféen har to caféer i Aarhus, én i Aalborg, én i Kolding og altså snart én i Odense.