Alvorlig ulykke i Odense: Slog flere kolbøtter i luften

Det var en voldsom scene, der udspillede sig på Hvilehøjvej i Odense S i går.
Her kom en motorcyklist alvorligt til skade i en soloulykke.
Det skriver Fyns Politi i sin døgnrapport.
Motorcyklisten kom kørende i nordlig retning ad Hvilehøjvej, da denne mistede herredømmet over motorcyklen.
Læs også: Efter chok-lukning: Prominent restaurant åbner igen Det skete i en lang kurve på vejen, og fik motorcyklisten til at køre i grøften.
Og så gik det for alvor galt.
“For enden af grøften var lagt et rør som gik under en overgang til et græsareal.
Efter part 1 (motorcyklisten red.) ramte grøften kørte denne 10 meter, ramte røret/enden af grøften, hvorved part 1 slog flere kolbøtter i luften og landede i grøften på den anden side af overgangen.
Motorcykel totalskade, og part 1 alvorligt tilskadekommen.”
Ulykken skete i går aftes klokken 20.15, står der i døgnrapporten.