Smidt ud: Odense-politiker ekskluderet af sit parti

Han stillede op til byrådet ved kommunalvalget i november, og stod som nummer to på Dansk Folkepartis liste over kandidater.
Men nu er han smidt ud.
Det oplyser Carsten Sørensen ifølge TV 2 Fyn på Facebook.
“Det var på mange måder en mærkelig oplevelse at være med til de sidste møder som løsgænger – en situation, der er en konsekvens af, at et flertal i hovedbestyrelsen i DF valgte at ekskludere mig i starten af december,” skriver han ifølge tv-stationen.
Han oplyser ikke, hvorfor han er blevet smidt ud og ønsker ikke at kommentere sagen yderligere.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel