Snestorm: Beder om hjælp til at rydde Odense Stadion

I fredags blev OB’s kamp mod AGF udskudt, fordi Ceres Park i Aarhus var dækket af sne.
OB’s fanklub vil gøre, hvad den kan for at undgå, at det sker i den kommende Superliga-runde.
Derfor inviterer De Stribede til fælles snerydning på stadion:
“Vintervejret banker på, og når sneen vælter ned over Odense, så gør vi det, vi altid har gjort: Vi står sammen!
Derfor håber vi, at DU har lyst til at være med, når vi kalder til fælles snerydning på stadion. Jo flere hænder, desto hurtigere får vi banen og tribunerne klar – så spillerne kan gøre det, de gør bedst, og vi andre kan bakke dem op fra lægterne.”
Den fælles snerydning skal finde fredag formiddag fra klokken 10 til 12.
“Hvis der falder mere end 5 cm sne, kan banevarmen ikke følge med, og så har vi brug for jer. Medbring gerne egen sneskovl (træ eller plastik).
Mulig ekstraindsats – Lørdag
Hvis sneen fortsætter, kan der blive behov for også at rydde tribunerne.
Vi melder ud fredag eftermiddag, når vi kender snemængderne,” skriver De Stribede.
Ifølge DMI kan der falde op til 20 centimeter i forbindelse med den varslede snestorm.