Stor markering: Odense hylder byens veteraner

Odense Kommune vil gerne invitere dig med ledsager til markering af Flagdagen for Danmarks udsendte.
Samtidig kan alle kommunens borgere kan få lejlighed til at hylde veteranerne.
Det sker fredag den 5. september 2025 fra kl. 17.15 i Ansgar Anlæg på Sdr. Boulevard, Odense
Programmet for dagen ser således ud:
Kl. 17.15 Hjemmeværnets Brassband Syd spiller, mens faner føres ind til tonerne af ’Fast i Nød’.
Derefter er der tale fra borgmester Peter Rahbæk Juel og overrækkelse af børnemedaljer efterfulgt af kransenedlægning.
Fra kl. 18.00 er der reception i Veteranhjem Odense.
Tilmelding til ovennævnte arrangement skal ske på mail til bokp@odense.dk eller telefon 29419404 senest mandag den 1. september 2025.
Men det er ikke kun i Ansgar Anlæg, at veteranerne blive hyldet.