Superligaen er tilbage på Fyn: Søndag spiller OB sin første hjemmekamp

Det har varet et år. Et helt år.
Men endelig er Superligaen tilbage på fynsk græs.
Det sker når OB søndag tager imod Viborg FF på Nature Energy Park.
Allerede kl. 14 fløjtes kampen i gang, og så vil vi igen kunne høre de ihærdige fans synge striw’erne tættere på en Superliga-sejr.
Og klubben er også kommet fint fra start i årets Superliga.
Det var nemlig allerede i sidste weekend af Superligaen officielt blev skudt igang.
Her havde OB noget af en opgave foran sig, da de skulle en tur til Herning og møde topholdet FC Midtjylland.
OB leverede et brag af en kamp og lykkedes også med at komme foran hele tre gange i opgøret.
Til syvende og sidst måtte begge hold dog tage til takke med 1 point og en uafgjort, da kampen endte 3-3.
Men én ting er udebane, noget helt andet er hjemmebanen i Odense.
Skal du være med når Superliga-bolden vender tilbage til Odense efter et års fravær, så kan du sikre dig en billet her.