Varmest i Odense: Suverænt sommervejr i sigte

Har du planer om at se Danmarks kamp mod Serbien på storskærm i aften?
Så er vejrudsigten helt perfekt!
I dag kommer termometret nemlig til at ramme 25 grader i Odense – og den fynske hovedstad får dermed landets varmeste dag.
I hvert fald ifølge TV2 Vejret.
Læs også: Stor guide: Her kan du se EM på storskærm i Odense “I eftermiddag fortsætter temperaturerne med at stige, samtidig med at solen fortsat skinner i det meste af landet.
I de indre landsdele samt Odense og København ventes temperaturerne at stige op til eller lige over 25 grader,” lyder det fra TV2 Vejret.
Når vi når aften falder temperaturerne selvfølgelig en smule.
Og det betyder, at du kan overvære EM-kampen i omkring 20 graders varme.
Altså helt perfekte forhold til at nyde en kold fadøl og en dansk sejr!
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel