Med Preben Kristensen og Louise Fribo: Tag hul på 2026 med OS’ skønne nytårskoncerter

Odense Symfoniorkester (OS)er vant til pomp og pragt, wienervals, champagne og kjole og hvidt – men til januar gør orkestret det alligevel ekstra EKSTRA festligt!
Der står de nemlig klar til at invitere til en række festlige og sprudlende nytårskoncerter!
Her er der garanti for den bedste begyndelse på 2026 i usædvanligt godt selskab.
OS finder det musikalske festfyrværkeri frem og fejrer nytåret sammen med ingen ringere end Preben Kristensen og Louise Fribo, der sammen med orkestret er klar til at skyde det nye år i gang på den symfonisk-festlige måde.
Kom og vær med til at hoppe ind i det nye år med sprudlende wienervalse, glitrende musicalhits og masser af god underholdning og højt humør i Koncerthuset.
Her er med andre ord basis for lige at sætte nytårsforsættet på pause og forlænge nytårsfejringen, når musikken, konfettien og champagnen endnu engang bobler over i Koncerthuset.
Odense Symfoniorkester inviterer til nytårskoncerter den 8., 10., 15., 16. og 17. januar 2026. Og selvom billetterne ryger hurtigt, så er der stadig ledige pladser til dig, familien og vennerne.
Vel mødt til musik og bobler i 2026!
Læs mere om nytårskoncerterne og køb billet her.
- Hvad: Nytårskoncerter
- Hvor: Odense Koncerthus
- Hvornår: Torsdag den 8. januar 2026 kl. 19, lørdag den 10. januar 2026 kl. 15, torsdag den 15. januar 2026 kl. 19, fredag den 16. januar 2026 kl. 19 og lørdag den 17. januar 2026 kl. 15