“Tak for alt”: Restaurant lukker

Restauranten har i længere tid ligget i “dvale”.
Sådan beskriver folkene bag Restaurant MAM i Jernbanegade det i hvert fald.
Og nu melder ejerne ud, at spisestedet ikke åbner igen.
I et opslag på Facebook skriver Restaurant MAM:
“Kære alle MAM-elskere
MAM har i en længere periode ligget i dvale og ikke haft åbent for a la carte.
Derfor vil MAM fremover ikke fortsætte som selvstændig restaurant,” står der blandt andet i opslaget, der flankeres af et billede med besked “Tak for alt. Vi ses på Bar Tapas”.
Restaurant MAM har i flere år delt adresse med Bar Tapas, og sidstnævnte fortsætter altså, som man kender den.
“Selskaber som julefrokoster, barnedåb og runde fødselsdage mm. kan fortsat afholdes i MAM’s ånd – blot under Bar Tapas.
Har du spørgsmål vedrørende gavekort, er du meget velkommen til at kontakte mu@bartapas.dk – så finder vi en god og fair løsning, så dit gavekort ikke går tabt,” står der i opslaget.