Vær opmærksom: Til- og frakørsel på Fynske Motorvej spærres i en uge

Har du pakket bilen, så du er klar til at køre på ferie i den kommende uge?
Så skal du se med her.
Fra- og tilkørsel i retning mod vest ved Ejby <56> på E20 Fynske Motorvej og krydsning af motorvejen via Nørregade spærres nemlig fra søndag den 29. juni til lørdag d. 5. juli.
Afspærringen gælder fra og med søndag den 29. juni kl. 07.00 til lørdag den 5. juli kl. 00.01 vil til- og frakørslen på den nordlige side af E20 Fynske Motorvej ved Ejby <56>.
Det vil sige frakørslen for trafikanter, som kommer fra Odense, og tilkørslen for trafikanter, som skal i retning mod Middelfart.
Derudover vil Nørregade være spærret for trafik over motorvejen.
Spærringen omfatter:
- Frakørsel for trafikanter, der kører vestpå fra Odense.
- Tilkørsel for trafikanter, der skal mod Middelfart.
- Nørregade over motorvejen.
Spærringen sker i forbindelse med færdiggørelse af arbejde på broen over motorvejen. Trafikanter må forvente forlænget rejsetid og opfordres til at planlægge deres tur i god tid.