Togbusser indsættes: Alle afgange aflyst frem til middag

Frem til middag er det ikke muligt at kommer med regionaltog fra Odense til Fredericia.
Det skriver Mittog.dk.
Årsagen er, at der holder et tog og spærrer det ene spor:
“Regionaltog mellem Odense og Fredericia erstattes af Togbusser
Der kører ingen regionaltog fra kl. 9.30 til kl. ca. 12 mellem Odense og Fredericia.
Vi har bestilt Togbusser til at køre i stedet. Det skyldes at vi kun har et spor at køre i, da et tog holder og spærrer på strækningen,” lyder det på Mittog.dk.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel