Togtrafikken lammet: Person ramt af toget

Der er her til eftermiddag sket en personpåkørsel på togstrækningen mellem Nyborg og Korsør.
Det oplyser DSB.
“Et tog har ramt en person på vej fra Nyborg mod Korsør.
Vi arbejder på at få Togbusser frem til at køre mellem de to stationer,” lyder det.
Ifølge TV 2 Fyn arbejder politiet lige nu ved et spor ved Nyborg.
Og det påvirker selvfølgelig trafikken.
Der er ingen oplysninger, om hvornår sporet igen åbner.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Nyheder i Odense
Læs artikelBilletter revet væk til håndboldbrag
Nyheder i Odense
Læs artikelFyns Politi laver stor fangst i privat bolig
Shopping
Læs artikel