Tragisk: Baby afgået ved døden

En syv måneder gammel baby blev i går indlagt med svære kvæstelser på OUH.
Efterfølgende blev en 32-årig mand anholdt i sagen. Han er sigtet for grov vold.
Nu er der desværre tragisk nyt i den forfærdelige sag.
Syd- og Sønderjyllands Politi meddeler ifølge TV 2 Fyn, at barnet er afgået ved døden.
De pårørende er underrettet.
Det fremgår ikke af politiets oplysninger, hvilken relation manden har til babyen.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel