Uden strøm: Stor del af Odense ramt

Tidligere på formiddagen røg strømmen.
Strømafbrydelsen har ramt over 900 husstande i det vestlige Odense.
Det oplyser Vores Elnet ifølge TV2 Fyn.
Det er Vores Elnet, der overvåger, vedligeholder og udbygger elforsyningsnettet på størstedelen af Fyn.
Strømmen gik omkring klokken 09.50.
De hustande, der er påvirket ligger i postnumrene 5200, 5210, 5250 og 5491 i Odense.
Man kender endnu ikke årsagen til strømafbrydelsen, men odenseanerne forventes snart at have strømmen igen.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Det sker i Odense
Læs artikelIKEA holder stort loppemarked for børn
Nyheder i Odense
Læs artikelVoldsdømt musiker er færdig på Grøn Koncert
Det sker i Odense
Læs artikel