Udrykning og skud: Fyns Politi laver stor øvelse i Odense

Fyns Politis reaktionspatrulje afholder to større øvelser i og omkring Odense den 3. december og igen den 10. december.
Det skriver Fyns Politi i en pressemeddelelse.
Begge dage finder øvelserne sted fra klokken 07.00-17.00.
Øvelserne har til formål at træne reaktionspatruljens arbejde og opgaveløsning i forbindelse med diverse hybride trusler og forsøg på sabotage mod kritisk infrastruktur.
Øvelserne bliver gennemført i samarbejde med og med hjælp fra Energi Fyn og Energi Fyns netselskab Vores Elnet.
Under øvelserne vil der blive kørt udrykningskørsel, ligesom der enkelte steder vil blive skudt med løs ammunition samt anvendt droner.
Korte videoer
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel