Uheld midt i Odense: Bilist og cyklist i kollision

Onsdag morgen rykkede Fyns Politi og en ambulance ud til et kryds i Odense, hvor der var sket et uheld mellem en bilist og en cyklist.
Det skriver Presse-fotos.dk.
På Politi Update skriver Fyns Politi:
“Vi modtog et 112 opkald vedr. et færdselsuheld i krydset Rødegårdsvej/Reventlowsvej i Odense, hvor en bilist og en cyklist var impliceret.
Intet om personskade dog blev cyklisten kørt på skadestuen til rutinemæssig undersøgelse.”
Presse-fotos.dk har forsøgt at få en kommentar fra Fyns Politi for at blive klogere på hændelse. Det er dog ikke lykkedes.
Korte videoer
Top 3 i dag
Udvalgte artikler
Mad i byen
Læs artikelMichelin-guiden anbefaler Odense-restaurant
Nyheder i Odense
Læs artikelMichelin-succes i Odense
Nyheder i Odense
Læs artikel